Ana içeriğe atla

Kavanozun İçinde- Bölüm 2

    Uzun zaman oldu yazmayalı. Bir daha bu kadar ara vermemeliyim. Yazacaklarım birikiyor. Sonra unutuyorum. Bunu da yazmalıyım günlüğüme diyorum o anda. Sonra yok olup gidiyor. Beynimin içinde dans eden harfler kelimeleri oluşturduktan sonra benimle dalga geçer gibi yok oluyorlar. Evet evet yok oluyorlar. Size de oluyor mu? Bakmayın öyle. Yani sizin de kelimeleriniz kaybolup gidiyor mu? Yoksa bu sadece bana olan bir şey mi?   Bazen birisine kızıyorum. Söyleyeceklerimi aklımda tutayım diyorum. Konuşurken o sinirle unutup gidiyorum. Birkaç saat sonra kendi kendime söyleniyorum. ''Bunu niye söylemedim?''  Söylenmenin de bir faydası yok. Ne olacak benim bu hallerim onu da bilmiyorum. Bir gün bulutların üstündeyim, mutluluktan havalara uçuyorum. Bir gün depresif bir halde, yerimden kalkmak istemiyorum. Yani sizin anlayacağınız saçmalıyorum. Aslında saçmalık da değil, psikoloji. İnsanım ben de. Her gün aynı olamam ki. Bu da çok normal. Bazen düşününce kendimi suçluyorum.   

Bahar Sohbeti

   

sohbet

        Bahaar geldiiii😍🎈🎉💐🌼🌺🍀🌷🌸


     Güneşli havayı görünce ayrı bir enerji doluyor içime, çok mutlu oluyorum. Her şey çok güzel olacak hissine daha fazla kapılıyorum. İlkbaharı çok seviyorum. Bu ayı çok seviyorum. Kardeşimin bu ayda doğmuş olmasının da etkisi var, hatta yarın doğum günü🎂😍🎈


     Heyecanla konuşmaya, yazmaya başladım hemen. Nasılsınız demedim🙃 Nasılsınız? 😊 Bloğu açtığımdan beri ilk yazım dışında sohbet etmemişiz. Umarım her şey yolundadır. Sorunlar varsa hemen düzelmesi dileğiyle diyorum herkes için.


      Ben yine her zamanki gibi bir iyi bir kötü, karmakarışık bir şekilde gidiyorum. Tabii ki her halime şükrediyorum ama bazı şeyler beni çok çok zorluyor. Son zamanlarda biraz baş ağrılarım arttı. Beslenme düzenimi ayarlamaya çalışıyorum. Yaklaşık 25 gün çikolata yemedim. Siz de inanamıyorsunuz değil mi? Benim gibi çikolatayı aşırı seven bir kız bu kadar zaman yemeden duracak. Kolay olmadı ama unutmaya çalıştım, aklıma getirmemeye çalıştım. 2-3 gündür küçücük bir parça yedim sadece.


     Neden çikolata yemiyorsun? sorusunu duyuyorum şu anda😊 Rozasea hastalığım yüzünden(cilt rahatsızlığı) Yediklerime ve kullandığım cilt bakım ürünlerine oldukça dikkat etmem gerekiyor. Tabii bunların yanında stres olmaması gerekiyor. Sıcak, soğuk, güneşli, rüzgarlı hava etkenleri, sıcak su... Nedenler çok. Elimden geldiğince dikkat ediyorum ve etmeye çalışıyorum. Doktorun verdiği kremler dışında araştırdığım ve içeriği temiz olan cilt bakım ürünlerini kullanmaya çalışıyorum. Dönem dönem atak geçirdiğim yüzümün kıpkırmızı olduğu oluyor. Buna yapılacak bir şey yok. Her şeye dikkat etmek zorundayım. Aslında dikkat ettiğim sürece sorun yok. Ne zaman dikkat etmeyi bırakırsam o zaman kötü oluyor. Bundan söz etmiştim sanki size daha önce, ya da yorumlarda yazmış olabilirim. 


      Cilt ürünleri demişken kullandığım güneş kremi beni rahatsız ediyor. Gözlerimde çok fazla yanma yapıyor. İyi bir güneş kremi araştırıyorum. Güneş kremi devamlı kullanmak zorundayım. Bilginiz varsa, yazarsanız sevinirim.


       Hala İngilizce çalışmaya devam ediyorum, gerçi son zamanlarda biraz aksattım. Kitap okumalarım zaman zaman aksıyor. Reading Slump dönemine girmekten nefret ediyorum ama bazen elime kitap almak istemiyorum. Geçen bir hafta içinde 4 kitap bitirdim ve çok mutlu oldum. Önceki yazımda sizlerle paylaşmıştım. Yarın yeni bir kitaba başlayacağım. Nisan ayının okuma açısından iyi geçeceğini düşünmek istiyorum. Çok isteyip şu alamadığım birkaç kitap var. Özellikle Dördüncü Kanat en çok istediklerim arasında. Şimdilik elimde olanları bitireceğim. Bu aralar aklımdan geçen şöyle bir şey de var; sizinle paylaşayım. Geçenlerde kitaplığımı temizledim, tozunu aldım, kitapların yerlerini değiştirdim. Birçok kitabı tekrar okumak istiyorum. Daha önce okuduğum kitapları demek istedim, çünkü bir bölümünü hatırlamıyorum. Kitaplığı baştan sona tekrar okuma isteği geldi. Net karar vermiş değilim. Kitaplığı düzenlediğimden beri aklımdan geçiyor.


      Film izlemeye devam ediyorum her zamanki gibi. Yabancı dizileri biraz ara vererek izliyorum. Dün izlediğim filmden aşırı keyif aldım. Asfaltın Kralları filmini izledim. Ferrari ve Ford arasındaki çekişmenin gerçek hikayesinin anlatıldığı film. Başrol oyuncularını da çok severim. Çok güzel bir filmdi, 2,5 saat nasıl geçti anlamadım ve böyle bir filmde bile ağlayacak bir şey buldum yine. Sahneyi söylemeyeceğim ama gerçekten çok duygusaldı. Geçenlerde Kadın Kokusu'nu izledim. Kesinlikle mükemmel bir film, içinde anlatılan o kadar fazla şey var ki; bana göre yüzeysel izlenip geçilecek bir film değil. İzlediğim diğer filmleri de yazacağım tek tek yorum olarak😊


     Bu arada Asfaltın Kralları'nı izleyince daha çok farkına vardım. Gerçi Hızlı ve Öfkeli'yi her izlediğimde de aynı şeyi hissediyorum. Arabalara karşı bir ilgim var, hatta biraz fazla. Araba kullanmayı bilmiyorum, öğrenmek isterim. Arabalara karşı bir ilgim var derken markadan söz etmiyorum, marka önemli değil benim için. Araba kullanmaktaki keyif ilgimi çekiyor açıkçası. Küçük araba oyuncaklarına ilgim de fazla😊


      Hafta içi izlediğim dizilerden en sevdiğim Kızılcık Şerbeti. Son bölümde son sahne çok ama çok güzeldi, çok keyif aldım. Diziyi izleyenler beni anlayacak. Yargı'nın son iki bölümü beni çok fazla etkiledi, açıkçası çok kötü oldum. Ne yazık ki ülkemizin gerçeği ve çok üzücü😔 Şahane Hayatım son dönem favori dizilerimden. Hilal Altınbilek'i bu diziyle çok sevdim, daha önce oynadığı diziyi biliyorum ama izlememiştim. Bu dizide mimiklerine ve hareketlerine bayılıyorum, bence çok iyi oynuyor. İnci Taneleri'ni de çok severek izliyorum. Herkes dizideki pavyon sahnelerine takıldı ama olay çok daha başka. Unuttuğumuz günlük davranışlar, dil bilgisi, kelimelerin düzgün kullanılışı, arkadaş çevresinin ne kadar etkili olduğu, ailenin önemi dizide çok daha öne çıkıyor, bu yüzden de çok sevdim. Aslında bu biraz da nereden baktığınıza bağlı, ben bu pencereden bakıyorum, bu pencereden baktıklarımı görüyorum.


       Film ve dizi izlemeyi çok sevdiğim için Sinema hesabımda(instagram) paylaşıyorum. Paylaşırken de keyif alıyorum ve daha fazla etkileşim olduğu için hoşuma gidiyor. İletişimi çok seven biriyim. Takip ettiğim sinema hesaplarından izlemediğim filmleri de kaydedip sonrasında izliyorum, benim için de çok iyi oluyor. Ne yazık ki kitap hesabımda etkileşim olmuyor doğru düzgün, zaten beğeni konusundan artık söz etmek bile istemiyorum. Umursamıyorum artık.


      Gerçekleştirmek istediğim iki hayalim var, onlar için uğraşıyorum. Birkaç ay içinde yapabilirim diye umuyorum. Tabii her şey yolunda giderse, bir aksilik çıkmazsa. Zaman ne gösterecek bilmiyorum. Yaşayarak öğreneceğim ve göreceğim😊


       Hava birkaç gündür çok güzel, sıcak. Artık tişört giyilir diye düşünüyorum. Gerçi Ankara'nın havası hiçbir zaman belli olmaz, akşamları o serinliği hissediyorsunuz yine. İlkbahar ve yaz havalarını çok seviyorum. Devamlı üşümekten yoruluyorum, o yüzden bu mevsimler geldiği zaman ayrı mutlu oluyorum😊


      Siz neler yapıyorsunuz?😊 Ben çok konuştum. Bazen instagramdan konuşuyoruz sizinle ama konuşmadığım kişiler de var. Hadi siz de anlatın, tatlı bir sohbet edelim😊


        Balkabağı Perisi çoook tatlı bir ay diliyor hepinize. Kocaman gülümsemelerin olduğu neşeli bir ay😊😊😊 Hoş geldin Nisan😍🎈🌼🌺🌸🍀🎈


    🎈Görsel, Pinterest'ten alınmıştır😊

        

Yorumlar

  1. Kardeşinizin doğum günü kutlu, mutlu ve yeni yaşı bol şanslı olsun. :)
    Evet, şimdilerde hava baya sıcak. Nisan ayı için fazla sıcak sanki, bilemedim.
    Son olarak iyi okumalar, izlemeler, güzel günler. Ve tabi geçmiş olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Kardeşim için dilediklerine ayrıca teşekkür ederim. Nisan ayı biraz sıcak başladı, aslında yağmur yağmasıyla bilinir ama bakalım nasıl gidecek havalar😊

      Sil
  2. Nazlı Toaç da çoook tatlı bir ay diliyor size. :))
    Kardeşinizin şimdiden doğum gününü kutluyorum. Nice mutlu yaşları olsun.
    Cildiniz için geçmiş olsun size.
    Benim cildim de güneş ışınlarına karşı çok hassastır. Şapkamı ihmal etmiyorum. Bir de Bioderma'nın Photoderm MAX 50 + faktörlü kremini kullanıyorum. Özellikle kremi, dağlık parkurlara giderken güneş ışınları etkili olduğundan yanımda taşıdığım bile oluyor. :)
    Siz yine de doktorunuza danışmadan almayın isterseniz. Belki size uygun olmayabilir.
    O iki hayalinizin gerçekleşmesini ben de diliyorum. Umarım istediğiniz her ne ise, o olur.
    Mevsimler konusunda yalnız değilsiniz. Laf aramızda, üşüyünce gergin olurum. Ama sıcak havalarda ohh mis gibi, gerginlik de neymiş, uçar gider sorunlar. :))
    Bu güzel sohbet için teşekkür ediyorum size. Sağlıcakla kalın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok ama çook teşekkür ederim bu içten yorumunuza, okuyunca çok mutlu oldum😊 Kardeşim için ayrıca teşekkür ederim😊
      Cildime dikkat ettiğim sürece sorun yok ama bazı zamanlar zorluyor beni, sabah kalktığımda kırmızı bir yüz olunca🙃 Bioderma'nın ürünleri iyi bayağı, dediğiniz güneş kremine bakacağım. Birkaç marka daha var, araştıracağım.
      Umarım hayallerimi gerçekleştirebilirim. Ben de hep üşüyorum, o yüzden sıcak havaları çok severim😊
      Uzun yorum gördüğüm zaman ekstra mutlu oluyorum😊 Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  3. İyi hissetmene sevindim, kardeşinin doğum günü kutlu olsun. 😊
    Geçmiş olsun, dikkat et kendine. Güneş kremi hiç süremem ben, sanki yüzüme un sürmüşüm gibi hissediyorum, bunalıyorum.
    Havaların güzel olması moral veriyor insana. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Kardeşim için ayrıca teşekkür ederim😊
      Çok sağ ol canım, güneş kremi sürmeden çıkmam yasak, hastalığı öğrenmeden önce hiç sürmüyordum ama şimdi kullanmak zorundayım. Aslında yaz kış devamlı kullanmak gerekiyormuş.
      Havalar böyle güzel olunca enerji doluyor insanın içine, çok seviyorum bu havaları😊

      Sil
  4. merhabalar, bende güneş kremi arayışındayım , sebamed kullanıyorum ve gözlerimi yakmasından şikâyetçiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba😊 Sanırım birçok güneş kreminde bu sorun var ve sürünce gün içerisinde aşırı rahatsız ediyor. Diğer markalara bakacağım ben de, Nazlı Hanım'ın yukarıda yorumlarda yazdığı Bioderma'ya bakıp, araştırın isterseniz. Ben de temiz içerikli bir krem bulursam paylaşırım sizinle😊
      Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  5. Baharın gelmesi ile insan bi hoş oluyor. Umarım bu bahar bize iyi gelir diyelim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Bahar insana enerji veriyor her zaman, umarım hepimiz için çok güzel olur ve iyi gelir😊

      Sil
    2. Rica ederim. İyi gelsin o zaman bahar bize diyorum. 😊

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Ben de çok seviyorum, enerji dolu bir mevsim😊

      Sil
  7. öncelikle görsele bayıldım canım:) sohbet olayı çok güzel oluyor, ne güzel düşündün:) kardeşine sağlıklı mutlu yıllar dilerim:) frudia'nın güneş kremlerini denedin mi, ben memnun kaldım... musmutlu bir nisan olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim canım😊 Görsel benim de aşırı hoşuma gitti Pinterest'te görünce😊 Sohbet etmeyi seviyorum. Kardeşim için çok teşekkür ederim😊 Frudia markasını biliyorum ama güneş kremlerine bakmamıştım, bir araştırayım. Çoook mutlu bir Nisan olsun hepimiz için😊

      Sil
  8. Kardeşine nice seneler :) İnci Taneleri’ni izliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Kardeşim için ayrıca teşekkür ederim. İnci Taneleri güzel bir dizi, seviyorum ben de😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.     Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum.     Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum.     İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan baş
© Copyright Balkabağı Perisi