Ana içeriğe atla

Kavanozun İçinde- Bölüm 2

    Uzun zaman oldu yazmayalı. Bir daha bu kadar ara vermemeliyim. Yazacaklarım birikiyor. Sonra unutuyorum. Bunu da yazmalıyım günlüğüme diyorum o anda. Sonra yok olup gidiyor. Beynimin içinde dans eden harfler kelimeleri oluşturduktan sonra benimle dalga geçer gibi yok oluyorlar. Evet evet yok oluyorlar. Size de oluyor mu? Bakmayın öyle. Yani sizin de kelimeleriniz kaybolup gidiyor mu? Yoksa bu sadece bana olan bir şey mi?   Bazen birisine kızıyorum. Söyleyeceklerimi aklımda tutayım diyorum. Konuşurken o sinirle unutup gidiyorum. Birkaç saat sonra kendi kendime söyleniyorum. ''Bunu niye söylemedim?''  Söylenmenin de bir faydası yok. Ne olacak benim bu hallerim onu da bilmiyorum. Bir gün bulutların üstündeyim, mutluluktan havalara uçuyorum. Bir gün depresif bir halde, yerimden kalkmak istemiyorum. Yani sizin anlayacağınız saçmalıyorum. Aslında saçmalık da değil, psikoloji. İnsanım ben de. Her gün aynı olamam ki. Bu da çok normal. Bazen düşününce kendimi suçluyorum.   

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

blog hayatıma geri dönüşüm


    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.


    Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum. 


   Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum. 


   İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan başladım. Eğlenceli şekilde öğrenmeyi seviyorum. Onun dışında işaret dili öğreniyorum yavaş yavaş. Hep merak ediyordum ve öğrenmek istiyordum, araştırdım ve online olarak keyifli bir şekilde öğreniyorum. Bayağı tekrar yapmak gerekiyor, bana zor geldi biraz. Yeni bir şey öğrenmeyi ve kendimi geliştirmeyi seviyorum. 


   Bir haberim daha olacak ama onun biraz daha zamanı var. Umarım istediğim gibi gelişir her şey, heyecanlıyım😊


   Bu ara kitap okumalarım biraz yavaşladı ama toparlayacağım. Ara versem de kitapsız duramayacağım bir gerçek. Her sabah kalktığımda karşımda kitaplığımı görünce çook mutlu oluyorum😍 Kitap okumaya ara verdim ama yazı yazmaya devam ediyorum. İçimi dökmek en güzel terapilerden biri benim için.


  Bu arada bol bol film seyrettim. Seyrettiğim filmleri de zaman içinde paylaşacağım sizinle. Ne zamandır merak ettiğim The Crown dizisine başladım. Diana ile olan bölümleri çok merak ediyorum. Henüz 1. Sezondayım. Bazı yerlerde biraz sıkıcı geliyor ama merak ediyorum. Friends dizisine başladım, daha önceden bütün bölümleri bilmiyordum ve çok az izlemiştim. 1. sezonu bitirdim. 2.. sezona başladım. Aşırı keyifli ve eğlenceli, açıkçası kafamı dağıtmak için iyi geliyor. Dizileri izlemeye devam ama hepsini değil tabii ki. Kızılcık Şerbeti ve Yargı en sevdiğim. Yargı dizisi Uluslararası Emmy Ödülü aldı. Çok büyük bir başarı. Bir de yeni izlemeye başladığım Şahane Hayatım var. Aslında o dizide ilgimi çeken Şebnem karakterinin tavırları, hoşuma gitti. İzlediğim filmlerden kısa sahneleri instagram hesabımda paylaşıyorum😊


  Un Kurabiyesi sever misiniz? Bence sevmelisiniz, sevmiyorum sözcüğünü kabul etmek istemiyorum. Mükemmel bir lezzet. Tabii ki sevmeyebilirsiniz, siz bana bakmayın. Ben bayılırım, bir de yanında vişne suyu olursa benim için büyük bir lezzet şöleni gerçekleşiyor. Geçen hafta yaptım. Onu da sizlerle paylaşacağım. 


  Aralık ayı hepimize neşe, mutluluk, tatlı haberler getirsin. Yeni yıl havası olduğu için Aralık ayını çok severim, her yer renkli, ışıl ışıl, neşe getiriyor bana hep. Yüzümde hep bir gülümseme beliriyor😊

  

  Balkabağını çok severim, sihiri, masalı hatırlatıyor bana. Bir de rengi hep enerji veriyor. Yeni enerjiler yüklensin her güne😊


   Çok şanslı olduğunuzu düşünür müsünüz? Ben kendimi çoğu zaman çok şanslı hissediyorum ve öyle düşünüyorum. Belki bir çeşit olumlama olabilir yaptığım. Negatif enerjiyi üzerime çekmek ve kafamda saçma sapan şeyler kurmak istemiyorum. Pozitif olmayı, öyle düşünmeyi, gülümsemeyi seviyorum. Şimdi diyeceksiniz ki; ''ağladığın da çok oluyor senin...'' Evet, haklısınız ağladığım zamanlar da çok. Yine de pozitif düşünmekten yanayım. Bir şey olduğu zaman ya da olmadığında da hep hayır vardır diyorum. Arkasında mutlaka gizli bir armağan saklı. Gizli armağan zaman geçtikçe kendini belli eder. 


   Yine konudan konuya atladım. Özlemişim sohbeti sizlerle. Gerçi beni bıraksanız sabaha kadar konuşurum. Seviyorum iletişimi😊 İlk günden bunaltmayayım, diğer peri sohbetlerinde devam ederim😊


   Çook tatlı, keyifli geçsin gününüz😊


Yorumlar

  1. Aaa yeni blog. Hemen üye olalım. Soylemediğin sürprizi de merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊Eveet yeni blogla döndüm😊Sürpriz için biraz zaman var, inşallah güzel olur😊

      Sil
  2. Yeni blogun hayırlı olsun canım, ismi de çok tatlı 🥳 Umarım hep yazarsın bizler de okuruz. Senin yazılarını okumayı özlemişim...
    Duolingo eglenceli öğretiyor bir ara ben de bakıyordum 😊
    The Crown diğer sezonlar daha iyi oluyor,benim en sevdiğim dizilerden biri👍Diana'yı izlerken insan onun adına üzülüyor açıkçası...
    Pozitif olmak en güzeli canım haklısın ❤️tekrar hoşgeldinnn🥳🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim canım😊 Balkabağını sevdiğim için böyle bir isim düşündüm, çok sevdim, içime sindi bu isim😊 Umarım buralarda olurum artık, ne güzel bunları duymak😊😍
      Duolingoyu seviyorum, çok eğlenceli yapmışlar uygulamayı😊
      The Crown yeni başladım, bayağı merak ederek izliyorum, Diana olan bölümlere gelmek istiyorum bir an önce. Son sezonu yeni yayınladılar yanılmıyorsam.
      Arada negatifliğe doğru sürüklensem de pozitif kalmaya çalışmak için elimden geleni yapıyorum, bazen zor oluyor ama pozitiflik her zaman en güzeli😊
      Hoş buldummm😊🥰

      Sil
  3. Tekrar hoşgeldin. Her şey gönlünce olsun İnşallah. Seni burada görmek güzel. ☺️🌺 Yeni teman da çok güzelmiş, hayırlı olsun. Kitap dolu günler dilerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Hoş buldum😊 Ben de çok özlemişim bloğu, teşekkür ederim😊

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Hoş buldum😊

      Sil
  5. Tekrardan hoş geldiniz. :) İşlerinizde ve öğrendiğiniz şeylerde kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Hoş buldum😊

      Sil
  6. hoş geldiiiin bal kabağımmm ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa 😍 Ne güzel karşılama böyle🥰😘💖 Hoş bulduuumm tatlımmm 😘💖

      Sil
  7. hoş geldiiiinnn balkabağııı perimmm ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumların için çok teşekkür ederim canıımmm 😊 Hoş bulduummm 😊💖💖💖

      Sil
  8. Evet, her şer de vardır bir hayır.:)
    Yeni bloğunuz hayırlı, uğurlu olsun. Hoş geldiniz. Yazılarınızı özlemiştik. Ne iyi ettiniz, blog dünyasına geri dönmekle.:)
    Umarım her şey istediğiniz gibi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Hoş buldum😊 Ben de sizleri ve yorumlarınızı özledim😊 Umarım her şey istediğim gibi olur bu sene😊Bloğu çok seviyorum, birkaç ay yoktum ama dayanamadım daha fazla, güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#
© Copyright Balkabağı Perisi