Ana içeriğe atla

Pal Sokağı Çocukları

                                Hep okumak istediğim bir kitap veee sonunda okudum😊        Çocukların oynadıkları bir arsa ve bu arsayı kaybetmemek için verdikleri mücadele. İki çocuk grubu arasında geçen arsa savaşı diyebiliriz kısaca. Bunu kısaca anlatmak olmaz tabii ki. Onlar için her şeyi ifade eden bu arsayı almaya çalışan Kızıl Gömlekliler'le Pal Sokaklılar arasında geçen kıyasıya mücadele😊                     Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊   😊''Böylesine bir olayda kendisine en önemli görevin düştüğünü anlayan küçük Nemeçek çok heyecanlanmıştı. Sık rastlanır bir şey değildi bu. Aslında çocukların gözünde Nemeçek ha var ha yoktu.''   😊''İyi saklanırsak çalıların arasından harabeye kadar gidebiliriz. İçimizden biri tepeye tırmanıp gözcülük eder. Kimse yoksa tepeden aşağıya sürünerek ilerleriz.''   😊''Sesin ağacın tepesinden geldiğini çok iyi duymuşlardı artık. Biraz sonra, dallar hışırdamaya başladı. Koca ağacın dalların

Okuduğum Kitaplar

      

kitaplar




Geçen hafta bitirdiğim kitaplar😊
Uzun zamandır böyle bir okuma yapmamıştım. Bir haftada içinde bu dört kitabı bitirdiğim için mutlu oldum. Zaman zaman okuyamama durumu yani Reading Slump yaşıyorum. Böyle dönemlerde elime hiç kitap almıyorum. Bir süre sonra geçeceğini biliyorum. Kitapları böyle arka arkaya okuduğum zaman ayrı mutlu oluyorum. Aynı anda birden fazla kitap okumayı da çok seviyorum.


Genç Bir Doktorun Anıları kitabını hiç sevmedim biliyorsunuz, yorumumu okumak isterseniz ismin üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz😊

Pal Sokağı Çocukları kitabı aklımdaydı uzun zamandır, hatta yazılarını keyifle okuduğum (yazıların içinde kayboluyorum, aşırı güzel yazıyor) 
La Paragas Buraneros'un bir yazısında da görmüştüm daha önce, bir an önce alıp okumak istemiştim. Açıkçası bu kadar etkileneceğimi düşünmemiştim. Çok güzel bir kitaptı. Filmini izlemek istedim ama Türkçe dublaj ve altyazılı seçeneğini bulamadım. Bulduğum sitede yabancı dilde var. Filmi de izlemek isterdim, çok merak ettim, biraz daha araştıracağım.

Eğer Benimle Olsaydı yeni bir yayınevinden çıkan kitap. Başlarda biraz yavaş başladı ama sonrasında çok sevdim. Duygusal bir kitap ve tabii ki okurken ağladım. Devamını heyecanla bekliyorum😊

Unutulmaz Aşk çok çok güzel bir kitaptı. Filmini daha önce izlemiştim. Filmle ilgili çok sevdiğim bir sahneyi instagram sinema hesabımda paylaşmıştım😊 Çok sevdiğim yazar Nicholas Sparks'ın kitabı. Yazarın kitapları çok seviliyor ve filmlere uyarlanıyor genel olarak. Not Defteri ve Seninle Bir Ömür kitapları da aynı şekilde film olarak uyarlanmıştır. Filmleri mutlaka izleyin derim, ben filmleri aşırı seviyorum, birkaç defa izlediğim filmler. Bu kitabı okurken de ağladım. Benim gibi duygusalsanız ağlamanız çok normal oluyor😊

Yorumlarımı yavaş yavaş yazacağım, bu ara yazacağım kitap yorumlarım birikti, iki tane de taslakta bekliyor🙃


Balkabağı Perisi keyifli, tatlı bir gün diler😊


Yorumlar

  1. Maşallah diyelim :) Ben de bir dönem çok okumuştum, sonra duraklama aşamasına girdim... İlk iki kitabı okudum. Pal Sokağı Çocukları'nı ben de çok severim. Ama filmini izlemedim, bakayım bir ara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Okuma dönemlerim benim de çok fazla değişiyor, özellikle son zamanlarda🙃 Filmi bulamadım, araştırıyorum, altyazılı bulabilsem en azından iyi olacak. Kitabı okuduktan sonra filmini izlemeyi çok seviyorum😊

      Sil
  2. En ilgimi çeken Genç Bir Doktorun Anıları, o kitap var elimde, ne zaman okurum bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Seversin diye düşünüyorum kitabı😊

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Kitap okumayı aşırı aşırı seviyorum ama dönem dönem okuyamama durumuna yakalanıyorum maalesef🙃

      Sil
  4. Pal SokağıÇocukları'nı ortaokulda okudum diye hatırlıyorum, ama sadece bu kadar hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Ben çok sevdim ve etkilendim kitaptan. Fırsat bulursan tekrar oku derim😊

      Sil
  5. Vesile olduğum ve kitabı sevdiğin için sevindim:) Macar yazarlar iyidir, severim kendilerini, bir ara Magda Szabo'nun kitaplarıyla da ilgilen bence; Katalin Sokağı ilgini çekebilir... ve benim için bir başyapıt olan Kapı'ya da bir kitapçıya gittiğinde göz atmanı tavsiye derim, seversen ne âlâ, sevmezsen de olduğu yere bırakırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Kitabı çok sevdim, etkilendim, çok güzeldi, yorumumu ayrıca paylaşacağım😊 Not aldım, çok teşekkür ederim, bakacağım mutlaka kitaba😊 Kitapçıya gittiğim an inceleyeceğim, merak ettim😊

      Sil
  6. Pal Sokağı Çocukları merak ettiğim bir kitap.Anlatım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Kitabı çok sevdim, tavsiye ederim😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.     Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum.     Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum.     İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan baş

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile
© Copyright Balkabağı Perisi