Ana içeriğe atla

Bugün Doğum Günüm

 

Doğum günü Kutlaması


                     Bugün benim doğum günüm🎂🎉🎈

    Yeni bir yaş, yeni dilekler, yeni umutlar, yeni mutluluklar, yeni gülümsemeler...

    Her doğum günümde çok mutlu, enerjik hissederim, gerçi bir tarafım da hep üzgündür, o da ayrı konu. Doğum günlerinde asıl mutlu olma sebebim pasta yiyecek olmam olabilir. Çok seviyorum pastaları, ne olacak benim bu obur hallerim. Bu hafta doğum günü haftası diye biraz izin verdim kendime. Haftaya  yine sirkeli su içerek güne başlamaya ve sağlıklı beslenmeye devam😊 Doğum günümü ilk kutlayan tabii ki kardeşim(hayattaki en iyi arkadaşım, her şeyim) oldu. Gün içinde uygulamalardan bildirimler geldi😊

    İçimdeki kız hep 5 yaşında. Rakamlara takılmıyorum, gerçi kimse yaşıma inanmıyor, göstermiyorum hiç yaşımı, açıkçası bu da beni mutlu ediyor😊 Zaten hep çocuk gibiyim. Enerjik olmayı, mutlu, neşeli olmayı seviyorum. Çocukça olan her şeyi seviyorum. İçimdeki kız hep atlıyor, zıplıyor, gülüyor, kahkaha atıyor (ağladığım zamanları yazmıyorum🙃)

    Babam sabah küçük bir pasta ile sürpriz yapmıştı, çok mutlu oldum. Öğleden sonra da kardeşimi görüntülü aradık, üçümüz küçücük bir kutlama yaptık😍🎂🎉 Henüz hediyelerim gelmedi. Hediyesiz olmaz. Şaka bir yana bana en güzel hediye onların olması😊

   Mumu üflerken içimden geçirdiğim o kadar çok dilek vardı ki, hepsini hızlıca içimden söyledim, umarım evrene olumlu mesaj gitmiştir😄 Bir tanesini sizlerle paylaşabilirim, Chris Evans istedim evrenden😄 Hiç ''dileğe bak, olur mu öyle şey?'' demeyin. Bu kızın tatlı hayallerini yıkmayın. Ne var yani onun gibi biri hayatıma girse😄 

   Tamam hayallerden çıktım, gerçek dünyaya dönüş yapıyorum😄 Bugün mutluyum, bunu sizinle de paylaşmak istedim (yazıyı yazma fikri son anda oluştu, o yüzden bu saate kaldı)😊🎉🎂🎈


Joey'la aynı düşüncedeyim😄🎂🎉



doğum günü kutlaması
Küçük, tatlı pastam🎂😍🎉🎈😊



🎈İllüstrasyon görsel Pinterest'ten alınmıştır😊

Yorumlar

  1. Canııııımm doğum günün kutlu mutlu olsun, sevdiklerinle sağlıklı mutlu huzurlu nice güzel yılllara, o temiz kalbin herşeyin en güzelini hak ediyor, inşallah tüm dileklerin gerçek olur, hayal bile etmediğin mucizeler yaşarsın, çok seviliyorsun, iyi ki doğdun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa😍 Çok teşekkür ederimm canııımm😊 İnşallah dileklerim gerçek olur, o kadar tatlı, güzel yazmışsın ki okurken çok mutlu oldum😊😍
      Sen de çok seviliyorsun😍😘 Eveet iyi ki doğmuşum değil mi😊😄

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun canım. Sağlık, huzur dolu yıllar dilerim. 😊🌺🎉 Pasta da çok şirinmiş, afiyet olsun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için😊 Pasta küçücük, çok tatlı🌸😊

      Sil
  3. Doğum gününüz kutlu olsun sevgili Balkabağı Perisi. İçinizdeki kız, hep 5 yaşında kalsın. Gün, sizin gününüz. Boş verin, perhizi. Kendinize izin vermekle çok iyi yapmışsınız.
    Yüreğinizdeki çocuk, hoplasın, zıplasın, hep neşeli ve mutlu olsun. Chris Evans gibi biri de hayatınıza girsin. :)
    Sağlıklı, huzur dolu, nice mutlu yaşlar diliyorum size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim güzel dileğiniz için😊 İçimdeki çocuk hep küçük😊
      Aslında diyet yapmıyorum ama bu hafta biraz fazla abur cubur ve sağlıksız beslenme oldu benim için, dediğini gibi bugün benim günüm😊
      Mutlu oldum yorumunuza teşekkür ederim😍😊

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu ve musmutlu olsun. Yeni yaşınızda hayallerinizden de güzel şeyler yaşamanızı dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çook teşekkür ederim güzel dileklerin için😊

      Sil
  5. Doğum Günün kutlu olsun. Yeni yaşını da güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Ayy iyi ki doğmuşsun canımmm nice mutlu güze mutlu yaşların olsun:)
    Pastan de çok tatlı:)
    Hayalin de çok güzel neden olmasın diyorum :)
    En kısa zamanda görüşmek üzere her şey gönlünce olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa😍 Çok teşekkür ederim canımmm😊 Hayalim neden olmasın değil mi?😊
      İnşallah en kısa zamanda görüşelim canımm, çok teşekkür ederim😊

      Sil
  7. Doğum günü kutlu olsun🎂💐🙂Nice güzel, sağlıklı ve huzurlu yaşlar dilerim🙂

    YanıtlaSil
  8. Dur bakalım, biz daha yeni kutlayacağız. Mecburiyetten buluşamadık o gün🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o gün buluşamadık😔 Kocaman pastamı isterim, ne şımarık oldum😊 İnşallah haftaya görüşebiliriz😊

      Sil
  9. O halde doğum gününüz kutlu mutlu olsun 🥰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.     Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum.     Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum.     İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan baş

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#