Ana içeriğe atla

İngilizce Öykü Kitapları

     Uzun süredir telefonuma indirdiğim uygulamalarla İngilizce çalışıyorum. Ara verdiğim zamanlar da oldu. Artık net öğrenip öğrenmediğimi anlamak için kitap okumalıyım diye düşündüm. Çalışmaktan da sıkıldım biraz.  Kitap araştırırken Martı Çocuk Yayınları'nın kitaplarını gördüm ve çok hoşuma gitti.(Beni biliyorsunuz kitaplarda asla çocuk kitabı diye ayırmam, bu ayrımı da sevmiyorum)  Fiyatları da çok uygundu, Amazon'dan aldım. Afi and Tomi serisi. Büşra Tarçalır Erol'a ait kitaplar, çizimler  Funda Akman Aydemir'e ait.  A1 seviyesinde basit ve kısa kitaplarla başlamak istedim. Kitaplar gelince inceledim, iyi ki almışım diye düşündüm. Bir tanesini bitirdim hemen. Yine arada bilmediğim kelimeler olunca not alıyorum. Bazı kelimelerde takılsam da rahat okuyabildim. Diğer iki kitabı da okuyacağım.     Ayrıca telefonuma  İngilizce kelime  anlamlarını içeren bir oyun da yükledim. Friends dizisini de orijinal diliyle izleyip konuşmaları anlamaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca

Kendime Ayırdığım Gün

 

bütün günü nasıl geçirdim

  Dışarıda olmayı, gezmeyi, bir şeyler yapmayı çok seviyorum. Bir de o günü kardeşimle geçireceksem aşırı mutlu oluyorum. Benim en iyi arkadaşım, her şeyim o😍


  Dışarıya çıkacağım gün erkenden hazırlanmaya başlarım, heyecanlanırım. Saçım, kıyafetim, cilt bakımım derken sanırım bir saati hazırlanmakla geçiriyorum. Size çocukça gelebilir. Dışarıda olmayı çok seviyorum gerçekten. İmkanım olsa eve girmem sanırım😊

 

  Çarşamba günüydü, daha önce internetten sinema biletini almıştım. Gideceğimiz film 3391 Kilometre, film hakkında ayrıca yazacağım. Gittiğimiz avm çok kalabalıktı, okulların tatil olmasının etkisi de var. Genel olarak o avm her zaman aşırı kalabalık olur. Öncesinde birkaç yere baktık. Tabii ki ikimizin de ilk bakmak ve gezmek istediği yer D&R her zamanki gibi. Kitaplara bakmadan geçemem. Kitapları elime alıp incelemek, kokularını içime çekmek çok iyi geldi ama fiyatlar konusundan söz edip bu keyfimi kaçırmak istemiyorum. Bayağı oyalandık. Kitaplardan sonra Hot Wheels arabalarına baktım ama çok çeşit yoktu maalesef. Hala Hızlı ve Öfkeli serisinin arabalarını arıyorum. Benden başka herkes almış sanırım😊


   Sonrasında acıktığımız için sinemaya girmeden yemek yedik. Yemek yerken sohbet ettik, güldük, arada sinirlendik bazı şeylerden dolayı. Sonrasında oyuncakçıya girdik. Çok severiz iki kardeş oyuncakçı gezmeyi. İkimizin de içimizdeki çocuk 5 yaşında ve bunu çok seviyoruz 😊🎈 Tabii ki yine arabaların olduğu bölüme baktım. Hot Wheels arabalarından beğendik ve bana hediye aldı. Aşırı tatlı küçücük arabalar var. Yine aradığım seriyi bulamadım. Sinema saati geldiğinde içeri hızlıca girdik. Bileti internetten aldığım için rahat ettik, bilet sırası oldukça fazlaydı. Salona girmeden de mısırımızı ve içeceklerimizi aldık. Film başlamadan yememeye çalışıyorum genelde, Bahar tam tersi hemen yemek istiyor. Beraber her sinemaya gittiğimizde bu konuda tatlı bir atışma olur aramızda. Film başlamadan mısır bitince bir anlamı kalmıyor ki ama😊


    Sinemadan çıkınca saat 19:00 olduğu için eve gitmeyi düşünmüştük. Eşi almaya gelmişti onu, ayak üstü biraz konuştuk ve ayrıldık. Ben eve gitmek istemediğim için biraz daha gezdim kitapçıda. Almak istediğim çok kitap var ama alamadım maalesef. Bu arada Ankara'da olanlar için söyleyeyim; avm'nin en alt katında açık bir kitapçı var, sergi şeklinde. Bütün kitapları bulabilirsiniz. Fiyat konusunda biraz daha uygun. Bu kadar söz edip avm'nin adını söylemeyi unutmam da ayrı bir şey😊 Ankamall Avm. Avm'leri sevmem, çok mecbur olmadıkça gitmiyorum. Senelerce avm'lerde çalışan biri olarak içeriye girdiğim an boğulduğumu söyleyebilirim. Akşam eve dönerken çok üşüdüğümü söylemeliyim. Ankara'nın soğuğu gerçekten tarif edilemez. Bir de metro ve otobüste ayrıca ezildiğimi de söylemem gerek sanırım🙃


     Kendime vakit ayırıp eğlendiğim, mutlu olduğum bir gündü. En önemlisi de kardeşimle geçirdiğim harika bir gündü. Tatsızlıklar ve koşturmacalar derken uzun zamandır iki kız kardeş böyle bir vakit geçirmemiştik. İkimize de çok iyi geldi😍


     An'ı yaşadığımız tatlı bir gündü, hep gülümseyerek hatırlayacağımız bir gün...😊😍🎈


Yorumlar

  1. Tatlı sözcüğü gerçek manasını senin ifade edişlerinde buluyor sanırım, okuduğumsa tatlı iki kardeşin bir gününü çok tatlı anlatan bir yazıydı. Bu yorumu yazarken yazıdan aldığım tat nedeniyle ben de tatlı tatlı gülümsedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Yorumunuz nasıl iyi geldi anlatamam, gülümseyerek okudum, pozitif enerji verdi😊

      Sil
  2. İyi gezmeler ben tam ev insanıyım. Masraf olacak diye çıkmam pek dışarı. :) Gezmek için sadece uzakta bir yerlere gidip doğayla iç içe olmayı severim. Yoksa şehir içi bunaltıcı oluyor. :) Ben de kitapçılara çok bakarım ama pahalı malesef. Elimde çok okunacak kitaplar var, işe başlayana kadar yeni almayı düşünmüyorum. :) Oyuncak sınıfına giriyorsa sadece anime figürlerini seviyorum ben, büyükleri çok pahalı onların da. 🥲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Masraf oluyor doğru diyorsun ama devamlı evde kalınca aşırı bunalıyorum ben de. Kitapçılar pahalı, ben de sadece bakıyorum, alınca genelde internetten alıyorum. Benim de elimde çok fazla okunacak kitap var😊 Figürler de aşırı güzel oluyor ama dediğin gibi aşırı pahalı🙃

      Sil
  3. Bu güzel günün enerjisi yazınıza bile geçmiş. Bu arada ben de film başlamadan neredeyse bitiriyorum mısırı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Güzel bir gündü benim için uzun zamandan sonra. Film başlamadan mısır bitince çok kötü oluyor ama ya🙃

      Sil
  4. Ne güzel bir gün olmuş. 3391 km kitabı güzeldi ancak filmi için olumlu yorumlar yoktu. Daha ergen işiymiş sanırım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Kitap çok güzel evet, filmi beğenmedim, daha sonra ayrıntılı yorum yazacağım. Kitap ve film her zaman herkese göre değişir😊

      Sil
  5. Gülümseyeceğiniz, anı tatlı yaşayacağınız zamanlarınız pek çok olsun. Ne güzel, iki kardeşin harika vakit geçirmesi gibi yoktur. Sizin adınıza çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Çok teşekkür ederim tatlı dileğiniz için😊 Kardeşimle vakit geçirmeyi çok seviyorum, o benim en iyi arkadaşım😊

      Sil
  6. Çok güzel bir gün olmuş. Daha böyle çok günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Çok teşekkürler güzel dileğin için, umarım güzel günler hep olur😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.     Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum.     Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum.     İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan baş

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#
© Copyright Balkabağı Perisi