Ana içeriğe atla

İngilizce Öykü Kitapları

     Uzun süredir telefonuma indirdiğim uygulamalarla İngilizce çalışıyorum. Ara verdiğim zamanlar da oldu. Artık net öğrenip öğrenmediğimi anlamak için kitap okumalıyım diye düşündüm. Çalışmaktan da sıkıldım biraz.  Kitap araştırırken Martı Çocuk Yayınları'nın kitaplarını gördüm ve çok hoşuma gitti.(Beni biliyorsunuz kitaplarda asla çocuk kitabı diye ayırmam, bu ayrımı da sevmiyorum)  Fiyatları da çok uygundu, Amazon'dan aldım. Afi and Tomi serisi. Büşra Tarçalır Erol'a ait kitaplar, çizimler  Funda Akman Aydemir'e ait.  A1 seviyesinde basit ve kısa kitaplarla başlamak istedim. Kitaplar gelince inceledim, iyi ki almışım diye düşündüm. Bir tanesini bitirdim hemen. Yine arada bilmediğim kelimeler olunca not alıyorum. Bazı kelimelerde takılsam da rahat okuyabildim. Diğer iki kitabı da okuyacağım.     Ayrıca telefonuma  İngilizce kelime  anlamlarını içeren bir oyun da yükledim. Friends dizisini de orijinal diliyle izleyip konuşmaları anlamaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca

Hediye Kitap

  

yılbaşı çekilişinden kazandığım hediye kitaplar



  Yılbaşı çekilişinde kazandığım hediye kitaplarım geldi😍📚 Kitap görünce gözlerimden kalpler çıkıyor😍 


   Lila Book Store'un yılbaşı çekilişine katılmıştım. İkisi de almak istediğim ama alamadığım kitaplardı. 1 Ocak günü sonuç açıklanınca çok şaşırdığımı söylemeliyim. Çok ama çoook sevindim, havalara uçtum o ayrı konu. Yeni yılın ilk günü çok kötü bir tatsızlık yaşamıştım ve akşamında hiç beklemediğim anda gelen tatlı haberle yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi😊😊


    Lila Book Store  yeni bir kitap alışveriş sitesi. Yeni çıkan kitaplara hemen ulaşabilirsiniz. Ayrıca kargosu çok hızlı. 750 TL ve üstüne ücretsiz kargo seçeneği var. Sadece kitaplar yok. Kitap kılıfları, karakter kartları, seramik kupa, mum, sticker... gibi ürünler var. Kitap kılıflarına bayıldım ve aklım kaldı. Siteye mutlaka göz atın😊 İnstagram adresini de ekliyorum, ulaşabilirsiniz😊


    Noel'de Aşk Başkadır kitabını aşırı merak ediyordum ve bu tarz kitapları çok severim. Bir de bu kitap Olimpos Yayınları'nın kitabıysa keyifle okunur. Yayınevi'nin kitaplarını çok severim😊


     Aşk Işığı Çiftliği de istediğim kitaplar arasındaydı. Zaten biliyorsunuz Yabancı Yayınları kitaplarına ayrı bir zaafım var😍📚 


      Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. Okuyunca yorumlarımı sizinle paylaşacağım😊


    

Yorumlar

  1. Kitap hediyeleri çok iyi oluyor, keyifli okumalar dilerim. 😊🌺 Tatsızlık geçmiştir umarım, güzel bir sürpriz olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap hediyelerine bayılıyorum😊 Tatsızlık geçti, umarım bir daha yaşamam. Bana o gün çok tatlı bir sürpriz oldu😊 Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim canım😊

      Sil
  2. Tebrik ederim ve iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okuyun kitaplarınızı. Nice güzel hediyeleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  4. Muhteşem! Şimdiden keyifli okumalar dileriz. Bu arada çok şanslısın! 😅😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 İkisi de çok istediğim kitaplardı😊 Bu seneye şanslı başladım, 1 seneden fazladır kitap çekilişlerine katılırım, çıkmıyordu, çok sevindim bu habere😊

      Sil
  5. Siteyi ekledim, en azından diğerleri ile kıyaslarım fiyatlarını... teşekkürler. Demek şanslı yılın kitaplarla başlamış, o halde şansın yıl boyu açık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Yıl şanslı başladı benim için, ben de aşırı mutlu oldum😊 Tatlı dileğiniz için çok teşekkür ederim, umarım hepimizin şansı açık olur yıl boyu😊

      Sil
  6. Şansınız bol olsun, ne güzel bir başlangıç olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Çok güzel bir başlangıç oldu evet, dilerim sizin için de çok güzel geçer 2024😊

      Sil
  7. Keyifli Okumalar. Eskiden bloglar arasında hediyeleşme etkinlikleri olurdu. Bşr dönem çok katılmıştım. Bu arada blog kapağı kıza bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim😊 Kitap hediyelerine ben de bayılıyorum😊 Ben de çok hediye kitap gönderdim daha önceki bloğumda ve instagram hesabımda😊
      Blog kapağındaki kızı yapay zekayla yaptım, ben de çok sevdim😊

      Sil
  8. Romantizm tavan yaptıracak kitaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim😊 Evet tatlı kitaplar😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DokuzDolambaç

                                   Öykü okumayı sever misiniz?                İçinde öyküler olan çok güzel bir kitap😊📙                       Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar 😊        😊 ''Arabanın bu kadar eski püskü olacağı aklıma gelmemişti. Bir saatlik yol demişlerdi ama yolun bundan çok daha uzun süreceğini arabayı görür görmez anlamıştım.''        😊''Kokusuz, duru ve taze bir hava  vardı, aydınlıktı. Güneş sevecendi. Belki bir esinti bile vardı. Yeşil yapraklar görülebiliyordu çevrede.''         😊''Yüzünü bir bana, bir denize dönerek konuşuyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. Ben oyum ama aynanın karşısında kendime bakıyorum bir yabancı olarak.''         😊''Düşüncelerinde ölümün hiç yeri olmamıştı. Gençti. Öyle olsa bile, yani ölebilirse bile, sihirbazlık yapamamaktansa yaşamayı tercih edeceğini düşündü.''         😊''Yazılar sağa sola kaçışmayı bıraktılar ama onları çözemedim. Onlar kendi kendile

Merhabaaa, Ben Balkabağı Perisi

    Yeniden buradayım. Bloğu, yazı yazmayı özledim. Bloğumu çok seviyordum ama bazen yaşanan bazı şeyler bir anlık fevri bir kararla dönüyor bana. Biraz zor zamanlar geçirdiğim için, bir anda kapattım bloğu. Ara ara böyle dönemlerim oluyor evet. Bazı şeyler düzeliyor, bazı şeylerin düzelmesi biraz zaman alıyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Şimdi buradayım, geldimm😊 Çok heyecanlıyım. Bu yazıyı yazarken içim içime sığmıyordu. Yorumlarınızı özledim.     Yeniden yazılarımla ve sizlerle olmak iyi gelecek.  ‘’Bloğun büyülü bir havası var.’’ derdim hep. Hala aynı düşüncedeyim. Blog bana mutluluk veriyor. Kötü zamanları unutmak için burada olmak daha iyi ama bazen de içime kapanıyorum, her şeyden uzaklaşmak istiyorum.     Bu blogta sadece kitap yorumlarımı değil, genel olarak her şeyi paylaşmayı düşünüyorum. İçimden geldiği gibi aklıma geleni yazmayı düşünüyorum.     İngilizce öğrenmeye başladım. Telefonuma Duolingo programını indirdim ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi baştan baş

Genç Bir Doktorun Anıları

                                                                    ''Evinize gidin doktor...''          Genç bir doktorun fakülteden mezun olduktan sonra bir köye hekim olarak atanması ve burada yaşadığı zorlu günle                         Kitap Perisi'nin Sevdiği Alıntılar   🩺 ''Adamın şapkası yoktu, koyun postundan düğmeleri iliklenmemiş bir palto giymişti, keçeleşmiş sakalları ve gözlerinde de sanki çılgınca bir ifade vardı.'' 🩺 ''Genç bir doktor sandalyeden kalktı beni karşılamak üzere. Bir an, bitkin ve şaşkın gözlerinde benim de onun kadar genç olmamdan dolayı küçük bir hayret belirtisi gördüm. Gerçekten de aynı kişinin iki ayrı portresi gibi benziyorduk birbirimize, hatta aynı yaştaydık da.''   🩺 ''Bir dakika sonra fırtınanın kar tanelerini bir şeytan gibi uçuşturup yüzüme çarptığı bahçeden geçerek odama koştum ve dakikaları sayarken bir kitaba sarıldım, sayfalarını çevirip trakeotomiyi gösteren bir çizim buldum.&#
© Copyright Balkabağı Perisi